reklama

Nabiť baterky

V dnešnej spoločnosti je podstatné, aby sme mali výsledky, mohli sa niečim pochváliť, že sme niečo urobili. A človek, ktorý nič neprodukuje, nič nevytvára je považovaný za povalača. Táto myšlienka zasiahla aj kresťanské kruhy, a musia sa s ňou nejako vyrovnať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V kresťanstve to znamená, že sa zúčastňuje kresťanských akcií, niečo neustále riešitete, ste akční. Na všetko máme rýchlú a jasnú odpoveď, nič nie je nezdoľatelné za okamih alebo veľmi krátku dobu. Ale na to, že potrebujete aj niekde nabiť baterky, potrebujete nájsť odpovede na ťažké otázky, kde jednoduché nie sú, napr. prečo sa stalo zemetrasenie v Japonsku, zaslúžili si ho, alebo nie. Kde bol Boh, keď sa to stalo. Ste konfrontovaní s udaľosťami, na ktoré nemáte vplyv. Na to veľmi ľahko zabúdame. A problémy sa nahromadia a my potom len hasíme jednotlivé požiare a v strese sa snažíme navrátiť to nejako do "predchádzajúceho stavu".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na šťastie v kresťanstve je stanovené obdobie, kedy by ste mali stiahnúť zo sveta a zamerať na otázky, na ktoré si väčšinou nenájdeme v bežnom zhone udalostí. Je to pôst. Zvláštne obdobie pre akčného človeka. Má sa si niečo odriecť, aby mal čas na iné veci. Deň má len 24 hodín. Aby sa to dalo stíhať, niečoho sa musíte vzdať, aby ste niečo nové získali. Aby ste načerpali novú energiu na každý nový deň a vedeli, prečo konáte, čo konáte a neboli ste len vo vleku rôznych udalostí, ktoré Vás stretnú na ceste života. Spolu s Božou pomocou aktívnymi účastníkmi svojho života.

Alena Vantová

Alena Vantová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek, ktorý chce vedieť, prečo niektoré veci tak a nie inak. Zoznam autorových rubrík:  Veci verejnéVieraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu